deniseborgh

koh lanta

Kategori: Allmänt

Idag började dagen med en lugn morgonlöpning följt av lite core. Efter det gjorde jag och Mia iordning oss och begav oss till en restaurang för lite frukost. Med mat i magen blev det sol och bad hela förmiddagen. Men då Mia är krasslig, med en eventuell influensa, så gick vi tillbaka till rummet så hon fick vila.
Jag begav mig dock tillbaka till stranden där jag avnjöt en god lunch tillsammans med några trevliga stockholmare. Detta följdes av mer sol och bad för min del. 
 
Nu ligger vi båda på rummet i skrivandes stund. Vi ska ut ikväll och äta lite mat innan vi stoppar ner Mia i sängen igen med förhoppning om snabb tillfriskning.
 
Då Mia dragit på sig någon influensa skit ändrar vi våra planer en del. Istället för en ny ö och snorkling som stod på schemat blir det tillbaka till Patong och fastlandet. Där spenderar vi helgen innan vi åker upp mot nai yang och tillbringar våra sista nätter där.
 
Puss&Kram 
Kommentera inlägget här: