deniseborgh

Polisstationen

Kategori: Allmänt

Hahah har precis kommit hem efter en tripp till pilisstatiomen och anmält stölden. Hur trevlig personal som helst, skrattde från jag kom till jag gick! De var så flörtiga efter de fick reda på att jag va en ms och inte en mrs. "Va!! E du singel?!" Utbrister den äldre polisen, ropar efter sin yngre kollega som kommer springande och tittar på anmälan och utbrister "27 år, snygg, sexig....är du verkligen singel?" Som jag skratttade. De tyckte jag skulle flytta ner til thailand och bosätta mig, och då minsann, skulle jag inte vara singel länge till. Hahah. När allt sedan är klart och jag ska gå säger dom "välkommen tilbaka, hoppas vi ses igen" varpå jag skrattar och säger " tack men det hoppas jag verkligen inte" :)
 
Puss&kram 

KOMMENTARER:

  • mormor/morfar säger:
    2017-03-27 | 15:30:23

    Nu är det inte många dagar kvar så jag vill hälsa er välkomna hem. Stanna nu inte o gift dig för jag vill vara med då. Kram o Puss

    Svar: Haha nej jag lovar att jag inte ska gifta mig här borta :) ses om några dagar! Kramar
    deniseborgh.blogg.se

Kommentera inlägget här: