deniseborgh

Sol och bad

Kategori: Allmänt

Idag fick vi strålande sol på förmiddagen, så efter en härlig morgonlöptur med Mia, begav vi oss till stranden. Solade och badade och bara njöt! Efter lunch fick vi någon timmes sol och varsitt dopp i det blå innan en rejäl blåst kom in över land följt av regn. Men glada efter de soltimmar vi fått begav vi oss på upptäcksfärd följt av en timmes thaimassage. Mia njöt rejält, jag däremot tyckte mest det var plågsamt, hehe. Skönt efteråt dock.
Ikväll blir det utgång - flaska med kork på för min del - kolla hur phi phis nattliv är. Kommer nog bli ttrevligt :)
 
Har fortfarande viss illamående och yrsel så fort jag lägger mig ner och reser mig upp, vet inte om det beror på hjärnskaningen jag fick i lördags, men hoppas på att det släpper snart!
 
Imorgon beger vi oss till nästa ö....
 
Puss&Kram

KOMMENTARER:

  • mormor/morfar säger:
    2017-03-22 | 11:01:36

    Hejsan,har du hjärnskakning?det har jag inte hört.Hoppas allt är bra i dag och att ni kan sola och bada.Kramis till er båda.

    Svar: Hej, jo jag åkte på den samma kväll som allt annat hände förra veckan, men nu har det sakta börjat släppa vilket är skönt. Mia börjar också bli bättre så nu hoppas vi på några bra och roliga sista dagar här nere. Kram
    deniseborgh.blogg.se

Kommentera inlägget här: